Ką reikia žinoti apie skolos išieškojimą iš darbdavio?

pagal | 2022-05-26

Kaip verslui svarbu, kad jums būtų mokama už tai, ką moka jūsų klientai, taip ir darbuotojams svarbu laiku gauti uždirbtus atlyginimus. Pavėluoti mokėjimai ir žmonės, bandantys vengti mokėti už prekes ir paslaugas, gali brangiai kainuoti jūsų verslui ir turėti ilgalaikių bei žalingų pasekmių.

Ką daryti, kai darbdavys nemoka? Sąskaita faktūra kaip įprasta. Skolų išieškojimo procesas turėtų prasidėti įprastu būdu išrašant sąskaitas savo klientams. Jūs ir jūsų klientai jau turėjote susitarti dėl mokėjimo sąlygų, todėl šiuo metu idealiu atveju turėtumėte laukti patvirtinimo, kad gavote mokėjimą. Įprasta, kad sąskaitų faktūrų apačioje nurodomas 30 dienų apmokėjimo terminas. Jei paaiškėja, kad klientas jums nesumokėjo, kai tikėjotės, turėtumėte pradėti sąskaitos faktūros išieškojimo procesą. Siųskite papildomus elektroninius laiškus ar skambinkite, kad mandagiai primintumėte klientui, kad reikia sumokėti už tinkamai atliktus darbus, kitaip situacija ir toliau eskaluos.

Kredito sulaikymas. Vienas iš būdų paskatinti klientą sumokėti yra nustoti dirbti už jį, kol jis nesumokės jums nesumokėtos skolos. Tai kartais vadinama kredito sulaikymu arba administraciniu sulaikymu, kai darbas su sąskaita sustoja dėl finansavimo trūkumo. Daugeliu atvejų tai greičiausiai išspręs problemą, nes verslas gali nukentėti be paslaugų, kurias jai teikiate. Tačiau jei dėl to negausite mokėjimo, turite kitų galimybių. Galutinis pranešimas. Galutinis pranešimas yra paskutinė korespondencija, kuri gali būti išsiųsta klientui prieš prasidedant teisminiam procesui. Tai jiems pabrėžia, kad jie turi iki tam tikro termino, kurį galite nuspręsti padengti su jumis visas skolas, prieš pradėdami teisinius veiksmus, kad reikalautų pinigų.  Jei šis paskutinis pranešimas neleidžia jūsų klientui sumokėti su jūsų įmone nesumokėtų mokėjimų, tuomet turite įvairių variantų, kai ketinate imtis teisinių veiksmų. Legalus veiksmas. Paskutinė išeitis yra imtis teisinių veiksmų prieš savo klientą. Kai taip atsitiks, jums yra dvi galimybės, atsižvelgiant į sumą, kurią jūsų įmonė yra skolinga: Ieškinių dėl nedidelių sumų teismas. Ieškinių dėl nedidelių sumų teismas leis abiem pusėms (jūsų ir jūsų klientui) tarpininkauti ir padaryti išvadą. Paprastai tai reikš, kad klientui bus nurodyta grąžinti bet kokią skolą, palūkanas ir mokesčius, susikaupusius dėl to, kad reikėjo imtis teisinių veiksmų. Daugiau informacijos rasite internetiniame puslapyje.