Kodėl verta naudoti „Google Analytics“ ?

pagal | 2022-02-20

Patogu

„Google Analytics“ yra vienas patogiausių būdų stebėti, kaip vartotojai elgiasi jūsų svetainėje. Šis įrankis yra įdiegiamas nesudėtingai – kiekvienam naudotojui suteikiamas unikalus kodas, kurį reikia įrašyti į internetinės svetainės puslapio kodo <head> sekciją. Įrašius kodą, galite stebėti vartotojų veiksmus atliekamus jūsų svetainėje. Su šiais duomenimis lengviau analizuosite ir koreguosite savo internetinį puslapį. Tokiu būdu galėsite pagerinti vartotojų apsilankymo patirtį.

Lengvai suprantama

Iš pirmo žvilgsnio „Google Analytics“ duomenys gali atrodyti, kaip tamsus miškas. Tačiau pagrindinė informacija pateikiama gana aiškiai. Pagrindiniame lange „Google Analytics“ jums pateikia šiuos duomenis:

  • per kokius kanalus jus pasiekia vartotojai;
  • iš kokių šalių yra jūsų auditorija; 
  • kokiomis kalbomis kalba;
  • kuriuo paros metu apsilanko;
  • kurie puslapiai yra lankomiausi;
  • kokius įrenginius naudoja.

Palengvina svetainės kontrolę

Naudojant šį įrankį galite lengviau suprasti ar jūsų svetainė veikia gerai. Analizuojant „Google Analytics“ pateikiamus duomenis galima daryti išvadas ar viską darote gerai, ar reikia kažką koreguoti. Pavyzdžiui, jeigu jūsų svetainės įšėjimo rodiklis yra itin aukštas, tai signalas, kad svetainės vartotojams kažkas netinka ir svetainę reikia koreguoti. Tai galėtų reikšti, kad jūsų svetainės krovimo laikas yra per ilgas, turinys nėra kokybiškas ar vartotojas tiesiog neranda atsakymų į jam iškilusius klausimus.

 

Konversijų stebėjimas

Susiejus „Google Analytics“ su kitu „Google“ įrankiu „Tag manager“, galite nesudėtingai stebėti jūsų svetainėje įvykdytas konversijas. Yra galybė veiksmų kuriuos galite stebėti. Pavyzdžiui:

  • paspaudimas ant teksto;
  • paspaudimas ant telefono numerio;
  • kontaktų formos užpildymas;
  • slinkimas per puslapį;
  • nuorodos paspaudimas;
  • paspaudimas ant konkretaus puslapio.

Jeigu turite elektroninę parduotuvę, galite stebėti šiuos veiksmus: 

  • prekės peržiūra;
  • įdėjimas į krepšelį;
  • krepšelio peržiūra;
  • atsiskaitymo vykdymas;
  • atsiskaitymo įvykdymas.

Galima sugalvoti daug daugiau veiksmų kuriuos norima stebėti.

Pavyzdžiui, jeigu jūsų svetainė yra elektroninė parduotuvė, galite stebėti apyvartas, matyti kuriomis dienomis uždirbote daugiausiai pinigų, koks yra populiariausias produktas ir t.t.

Taigi, „Google Analytics“ yra nuostabus įrankis kurio turėjimą turėtų apsvarstyti kiekvienos svetainės savininkas. Investavus šiek tiek laiko ir perpratus šio įrankio veikimą, jis atneš gerus rezultatus.

Daugiau apie internetines svetaines galite sužinoti ČIA