Priežastys, kodėl verta rinktis Google reklamą verslui:

pagal | 2021-12-19

Google reklama – vienas efektyviausių reklamos metodų:

Vis daugiau prekių ir paslaugų palaipsniui skaitmenizuojasi ir keliasi į internetą. Kiekvieną dieną atsiranda naujos elektroninės parduotuvės, siūlančios savo prekių asortimentą. Tad natūraliai iškyla klausimas, kaip verslui išlikti, gauti naujų klientų ir išreklamuoti savo prekės ženklą? Vienas greičiausių ir efektyviausių sprendimų yra – Google reklama. Kitaip dar vadinama Google Adwords. Tai reklaminiai baneriai, kurie atsiranda ieškant tam tikrų prekių. Kaip pavyzdys parašėte Google paieškų sistemoje – Verslo dovanos. Ir pačiame viršuje matote prierašą: skelbimas su nurodyta įmone. Žemiau pateikiame pavyzdį anglų kalboje, ieškota pigių skrydžių.

google reklama

Dabar norime plačiau pasikalbėti, kodėl šios reklamos tokios efektyvios ir ką reiktų žinoti prieš naudojimą.

Dalinamės patarimais, kuriuos privalote žinoti prieš užsakant reklamą:

  • Prieš reklamuojant savo paslaugas Google paieškos sistemoje, turite žinoti šiek tiek daugiau informacijos apie savo potencialius klientus. Tai yra kokia lytis, miestas, amžius, pomėgiai ir kita. Pagal tai turite nustatyti savo rodomas reklamas, jeigu norite, jog jos būtų optimizuotos ir išleisti pinigai reklamai atsipirktų.
  • Būtina nusistatyti tam tikrą biudžetą, kurį galite išleisti. Priešingu atveju galite likti nemaloniai nustebę gavę banko sąskaitas. O smarkiai viršytas biudžetas gali pridaryti nemalonumų, ypač neseniai startavusiam verslui.
  • Naudokitės “Google Keyword Planner” paslauga, jos dėka galite rasti raktinių žodžių paieškomumą, orientuotis kiek tam tikroje nišoje yra konkurencijos ir kokia yra paspaudimo kaina. Jeigu konkurencija yra itin didelė, o Jūsų konkurentai yra stambios korporacijos, patariame ieškoti mažiau paieškomų raktažodžių, kurioje būtų mažiau konkurencijos. Taip galėmete optimaliau pasiekti savo klientą.

Google Adwords efektyvumas:

  • Tai yra pati geriausia, greičiausiai atsiperkanti reklamos kompanija internete.
  • Čia gaunate “šiltą” klientą, kuris ieško jam reikiamos prekės ar paslaugos. Tai yra žymiai efektyviau, nei reklamos socialiniuose tinkluose.
  • Ypač siauros ir specifinės rinkos nustatymo galimybė. Kaip ir minėta anksčiau, programoje yra daugybė filtrų, pasirinkimų kam rodyti reklamą, jog ji būtų aktuali.
  • Jeigu skaičiuojate reklamos atsiperkamumą, turite įsivertinti, jog klientai paspaudę reklamą gali grįžti pas jus po kurio laiko. Taip pat jeigu klientas nebūtinai paspaudžia ant Jūsų svetainės banerio, jis gali ją atsiminti ir vėliau ateiti per tiesioginę nuorodą.

Yra ir kitas sprendimo būdas – pasamdyti savo srities profesionalus, kurie duos praktinių patarimų  viską sukonfiguruos  už Jus. Google reklama – ypač efektyvus įrankis.