Reklamos agentūra Nomadomas savo klientams siūlo daug skirtingų reklamos formų. Kiekviena iš jų skirtingai pasiekia klientą ir jį veikia. Toks ir yra tikslas – kai skiriasi prekės ženklo auditorijos, yra ieškoma labiausiai tinkamų būdų kiekvienai grupei pasiekti. Tad kaip įvairios reklamos, jos formos ir siunčiamos žinutės veikia pasiektą auditoriją? Skatina pirkti, domėtis ar nemėgti prekės ženklo? Nomadomas reklamos specialistai dalijasi savo įžvalgomis iš reklamos pasaulio.
Agresyvi ir plačiai pasklidusi reklama pagal Nomadomas
Tai tokia reklama, kuri yra pateikiama visose formose, rodoma dažnai ir visoms auditorijoms, rodoma po kelis kartus. Trumpai apibūdinant – reklama, kuri pasiekia jus visur, kur esate. Nomadomas specialistai tokią reklamą vertina dviprasmiškai – tai puikus būdas pasiekti plačią auditoriją, sukurti atpažįstamumą, didinti prekės ženklo žinomumą ir skatinti pardavimus. Tačiau iš kitos pusės, Nomadomas specalistai atkreipia dėmesį, kad per dažna, per plačiai pateikta auditorija gali turėti ir neigiamą atspindį. Ji gali greitai atsibosti, nepasiekti tikslinės auditorijos, kuri yra pasiruošusi pirkti ir plačiau domėtis jūsų siūlomų produktu.
Dažnai tokia reklama yra laikomas remarketingas – pakartotinės reklamos, žmonėms, kurie jau lankėsi jūsų svetainėje ar domėjosi jūsų produktu kitaip. Ši reklama padeda žmonėms prisiminti jus geriau, galbūt pamatyti tai, ko dar nespėjo apsilankę jūsų tinklapyje. Nomadomas savo klientams šią reklamos formą naudoja tiek Google reklamoje, tiek socialinių tinklų reklamose. Vaizdinis remarketingas ne tik padeda jus prisiminti geriau, bet ir didina jūsų unikalių vaizdinių detalių išsiskyrimą iš konkurentų.
Subtili reklama tikslinei auditorijai pasiekti
Nomadomas savo klientams visada pabrėžia, kaip svarbu reklamą rodyti tinkamai auditorijai. Tikslinės auditorijos pasiekimas didina pardavimų ar užklausų tikimybę. Todėl labai svarbu pažinti, kas yra jūsų prekės ženklo klientas. Kaip tą padaryti? Nomadomas reklamos agentūra išskiria kelis svarbius aspektus šiuo klausimu: lokacija, amžius, pomėgiai.
Žinoti lokaciją yra svarbu, nes siūlyti produktą ar prekę žmonėms, kurie negali jos įsigyti, nėra prasminga ir naudinga.
Amžius yra svarbu, kuomet yra siūlomos specifinės paslaugos ar produktai, kurie netinka ar nėra reikalingi kai kurio amžiaus žmonėms. Pavyzdžiui, reklamuojamos moteriškos prekės nedomins vyrų, o paslaugos, siekiančios pritraukti jaunimą, nedomina vyresnių žmonių. Todėl Nomadomas susipažįstant su savo klientais visuomet pasiteirauja ir kokią auditoriją jie nori pasiekti bei kokia ji yra iš tiesų (pasitaiko atvejų, kai prekės ženklas yra tikimasi, kad patiks vyresniems, bet sudomina labiau jaunesnius ir atvirkščiai).
Paskutinis svarbus ir plačiausias aspektas – pomėgiai. Juos nustatyti gali būti sudėtinga, todėl Nomadomas siūlo pirmiausia testuoti reklamas plačiau, o iš gautų duomenų siaurinti auditoriją.
Nomadomas: Efektyvi reklama
Nomadomas specialistai sako, jog atpažinti veikiančią reklamą tikrai nėra sudėtinga. Visa tai galima atpažinti pagal gautus rezultatus. Juos sekti padeda Google Analytics (svetainėse) ir Pixel (Facebook). Reklama, kuri generuoja srautą, pardavimus, paspaudimus ant nurodos, registracijas ar kitą jūsų siekiamą tikslą ir atsiperka (investuojate mažiau nei gaunate grąžos iš to) yra sėkminga reklama. Ar ją vertėtų tęsti? Nomadomas siūlo tęsti, tačiau ne per ilgai, nes ji gali atsibosti. Ši taisyklė taikoma vaizdinei reklamai, kuri rodoma yra dažniau.
Norite sužinoti daugiau ar pasikonsultuoti su reklamos specialistais? Nomadomas reklamos agentūra visada pasiruošusi jums padėti!