Praktiški būdai, kaip sumažinti Facebook reklamos kainą

pagal | 2021-07-23
facebook reklamos kaina

Socialinis tinklas Facebook yra patraukli platforma reklamuotojams dėl daugelio priežasčių, įskaitant, be kita ko, galingas taikymo galimybes ir nedideles išlaidas reklamai palyginus su tradiciniais reklamos kanalais. Jūsų įmonės Facebook reklamos išlaidos, žinoma, skirsis atsižvelgiant į daugelį veiksnių, įskaitant auditoriją, industriją, tikslus ir optimizavimo nustatymus. Facebook reklamos kaina tikrai nedidelė, bet ją galima dar sumažinti. 

Atsižvelgiant į tai, apžvelkime kelis veiksmus, kuriuos gali atlikti jūsų įmonė, kad sutaupytų pinigų sumą išleidžiamą Facebook reklamai. 

Taikykite reklamą kuo konkretesnei auditorijai

Nurodydami auditoriją, kuri matys jūsų reklamą, turėtumėte kuo tiksliau apibūdinti savo kriterijus. Susiaurinę tikslinę auditoriją, galite smarkiai sumažinti kitų prekės ženklų, rodančių reklamą, konkurenciją panašiai auditorijai. Atminkite, kad dalyvaujate „kare“ su šimtais kitų prekės ženklų – skirkite reklamą tik tiems, ką iš tikrųjų norite pasiekti.

Tai reiškia, kad rinkodaros specialistai padidina tikimybę, kad jų reklamuojamas turinys aktualus tiksliniams Facebook platformos naudotojams. Taigi, turėtumėte pritaikyti reklamos kampaniją, kad pritrauktumėte žmonės, esantiems konkrečioje demografinėje, geografinėje vietovėje ir interesų grupėje, pasiekdami geriausias galimybes gauti paspaudimų ir pritraukti potencialius klientus.

Ieškokite ir venkite auditorijų persidengimo

Naudokite Facebook auditorijos sutapimo įrankį, kad sužinotumėte, ar auditorijos labai sutampa, ir, jei taip yra, pasirinkite auditoriją, kuri labiausiai atitinka jūsų rinkodaros tikslus.  Jei jos šiek tiek sutampa, išskirkite rankiniu būdu tas auditorijas, kad išvengtumėte kainos pasiūlymo prieš save.

Tai svarbu, nes jei yra didelis persidengimų procentas, iš esmės Facebook reklamos kainos aukcione siūlote prieš save, kad skelbimai būtų rodomi tiems patiems žmonėms. Tai reiškia, jog patys keliate reklamos kainą. Išvengę auditorijų persidengimo, sumažinsite Facebook reklamos kainą. 

facebook auditorija

Išbandykite skirtingus kūrybinius sprendimus

Rekomenduojama išbandyti skirtingus kūrybinius sprendimus reklamai, kad sužinotumėte, kokie vaizdai ar tekstas sulaukia daugiausia dėmesio.

Facebook skelbimų rinkiniai leidžia vienu metu rodyti kelis skelbimus su tuo pačiu biudžetu. Net jei jums atrodo, jog žinote savo auditoriją, nedideli pasirinkto vaizdo niuansai, teksto skirtumai ir kiti niuansai, gali parodyti, į ką labiau reaguoja jūsų auditorija. 

Naudodami skirtingus teksto ir vaizdų derinius, galėsite pastebėti reklamos parodymų tendencijas. Iš geriausių ir našiausių reklamų pasiimkite geriausius elementus ir atmeskite blogiausius. Šis duomenų analizės pagrindu paremtas reklamų kūrimas yra geriausias būdas gauti didžiausią vertę iš savo reklamos biudžeto. 

Naudokite pakartotinę reklamą (retargeting)

Rekomenduojama svetainės lankytojus segmentuoti pagal įtraukimo lygius, kad būtų galima sukurti geresnius tikslinius segmentus Facebook reklamos platformoje. Didesnės įmonės naudoja pritaikytą pakartotinio taikymo algoritmą, kuris tinklalapio lankytojus automatiškai skirsto į mažo, vidutinio ir didelio įtraukimo grupes, o ši auditorija nukreipia į atitinkamą skelbimų tinklą.

facebook pakartotinė reklama - retargeting

Taikykite reklamą ištikimiems gerbėjams atskirai

Segmentuokite vartotojus, prisijungusius prie jūsų Facebook puslapio, ir išsaugokite juos kaip nepriklausomą gerbėjų auditoriją, ir kurkite jiems skirtas reklamos kampanijas. Tuo tarpu pašalinkite esamus Facebook gerbėjus kitose reklamos auditorijose.

Tai svarbu ir naudinga todėl, kad Facebook gerbėjai paprastai yra geriausiai veikianti auditorija pagal įtraukimo ir konversijų rodiklius. Norint juos pasiekti maksimaliai, geriausia kurti atskirą reklamos kampaniją nukreiptą ir skirtą būtent gerbėjų auditorijai.

Ir galiausiai, turite suprasti, jog Facebook reklamos platforma yra galinga ir suteikianti daug galimybių analizuoti reakcijas į reklamą, kurti, bandyti ir ieškoti geriausių variantų, kurie pritrauks daugiausia potencialių klientų. Todėl nesustokite tiesiog sukūrę vieną reklamą. Išnaudokite visas galimybes!